Pentosin — karta informacyjna

Specjaliści od „zielonych” hydraulik i DCT: CHF 11S/202, FFL-2/3/4 — OEM first-fill i serwis w europejskiej motoryzacji.

FirmaDeutsche Pentosin-Werke GmbH (Pentosin) — od 2015 w Grupie FUCHS
Rok powstania1927 (Hamburg, Niemcy)
Założyciel / właścicielZałożyciel: Heinrich Freudenthal. Właściciel: FUCHS Petrolub SE (przejęcie Pentosin w 2015 r.).
HQWedel (Szlezwik-Holsztyn), Niemcy
Kluczowe marki i wyrobyCentralna hydraulika: CHF 11S (syntetyczny, całosezonowy), CHF 202 (nowsza generacja) DCT / skrzynie: FFL-2 (AVW DSG), FFL-3 (Porsche PDK), FFL-4 (BMW DCT), FFL-8 (ZF/Porsche DCT) ATF / CVT / hamulce: ATF program (m.in. do 9-bieg. MB), CVT1; płyny hamulcowe DOT (w tym DOT 4 LV) Silnikowe: wybrane PCMO (pełne/półsyntetyczne) na wybranych rynkach
Unikalne technologieFirst-fill OEM w DCT: FFL-2/3/4/8 z unikalną charakterystyką tarciową (wyłączne zatwierdzenia „first fill / service fill” dla konkretnych skrzyń) Hydrauliki „zielone” CHF: bardzo niska lepkość w niskich temp., stabilność i długa żywotność w układach wspomagania/centralnych hydraulik
Moc produkcyjnaProdukcja „Made in Germany” + globalna dystrybucja w ramach sieci FUCHS. (Skala korporacyjna — brak jednej publicznej sumy mocy.)
SpecjalizacjaOEM-owe płyny do DCT/ATF i centralnych hydraulik (CHF), szeroki wachlarz płynów eksploatacyjnych dla europejskich marek.
Specyfikacje i homologacje (wybrane)CHF 11S: szerokie zastosowanie OEM (Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche, VW, Volvo i in.) — centralne hydrauliki / wspomaganie. Zawsze weryfikuj w TDS/ instrukcji pojazdu. CHF 202: nowsza generacja syntetycznego płynu do nowoczesnych układów hydraulicznych (lifetime fill, bardzo dobre osiągi „na zimno”). FFL-2 (DSG): jedyny approved first fill & service fill dla nowej generacji AVW DSG (VAG). Nie mieszać z innymi olejami. FFL-3 (PDK): jedyny approved first fill & service fill dla Porsche PDK (ZF). Możliwa zamienność z BMW MTF-LT-5 wg TDS. FFL-4 (BMW DCT): jedyny approved first fill & service fill dla nowych generacji BMW DCT. FFL-8 (ZF/Porsche DCT): wyłączny first fill dla ZF/Porsche DCT z mokrym sprzęgłem. Homologacje zależą od konkretnej skrzyni/SKU — zawsze sprawdź kartę TDS i numer części.
Największe dokonaniaStatus OEM first-fill w kluczowych skrzyniach DCT (VAG DSG, Porsche PDK, BMW DCT) Rozpoznawalne „zielone” płyny CHF 11S / CHF 202 jako standard w wielu europejskich układach hydrauliki

Opracowanie redakcyjne.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com