2025-11-09

Oleje przekładniowe

Specjalistyczne środki smarne stosowane w skrzyniach biegów i przekładniach, zapewniające ochronę przed zużyciem, korozją i zatarciem pod dużym obciążeniem.

KategoriaTypowe cechyParametry techniczneTopowe marki / producenci
Oleje do przekładni manualnychWysoka odporność na naciski, dobre właściwości przeciwzużyciowe i synchronizująceSAE: 75W-80, 80W-90
API: GL-4
OEM: VW G052, MB 235.10
Castrol Manual EP, Total Transmission Gear 8, Motul Gear 300, Orlen Hipol
Oleje do przekładni hipoidalnych i mostów napędowychZwiększona ochrona powierzchni zębów, dodatki EP (Extreme Pressure)SAE: 75W-90, 80W-140
API: GL-5
OEM: Ford WSL-M2C, ZF TE-ML
Mobilube HD, Shell Spirax S3, Valvoline Gear Oil, Fuchs Titan Gear
Oleje do skrzyń automatycznych (ATF)Stabilność termiczna, odporność na ścinanie, kontrola tarcia dla płynnej zmiany biegówSpecyfikacje: Dexron II/III, Mercon V, ATF+4, ZF Lifeguard
Lepkość kinematyczna: 7–8 mm²/s (100°C)
Liqui Moly ATF III, Ravenol ATF 6HP, Shell Spirax S4 ATF, Castrol Transmax
Oleje do przekładni bezstopniowych (CVT)Specjalne dodatki modyfikujące tarcie dla pasków i łańcuchów CVTSpecyfikacje: Nissan NS-2/NS-3, Toyota CVT FE, MB 236.20Motul Multi CVT, Total Fluidmatic CVT, Mobil CVTF 3320, Idemitsu CVTF
Oleje do skrzyń dwusprzęgłowych (DCT/DSG)Optymalna praca mokrych sprzęgieł, odporność na wysoką temperaturęSpecyfikacje: VW G052182, MB 236.21, Ford WSS-M2C936-ACastrol Transmax Dual, Fuchs Titan DCTF, Liqui Moly Top Tec 5200, Ravenol DCT/DSG

Opracowanie redakcyjne.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com